Puan Penulis

Followers

Official FB Group

Official Page

Muhammad Qayl Sufi

Lilypie Angel and Memorial tickers

Kutemui Cinta (2010)

Kutemui Cinta (2010)
klik gambar untuk beli on9

Abang Khai Tomboi (2011)

Abang Khai Tomboi (2011)
PM FP untuk pembelian

Amar Farish (2012)

Amar Farish (2012)
klik gambar untuk beli on9

Zikir Cinta (2014)

Zikir Cinta (2014)
klik gambar untuk beli on9

Melodi Cinta (2015)

Melodi Cinta (2015)
Himpunan cerpen & mini novel

KhaiRizal : A Love Story (2015)

KhaiRizal : A Love Story (2015)
klik gambar untuk beli on9

Kau Bidadariku...

Kau Bidadariku...
manuskrip yang akan diperam. takkan diterbitkan dalam masa terdekat

No Highlight. Left click + ctrl to open new tab

Tuan tanah kedaung

Assalamualaikum and hi. I'm Nuraqilah Syuhaida a.k.a E-la Adiey :)

Love pastel | Love cosmetics | Love clothes | Unicorn & Mermaid freaks

I'm just planning, putting faith in Allah SWT ;)

Monday, June 16, 2014

movie pertama yg aku beli yg buat aku rasa nak +%&^#@


aku suka cerita Korea
disebabkan cerita ni Jaejoong berlakon
so aku teringin nak tengok

aku beli CD ni kat Mydin Mall Ganu
bila balik aku sangat excited tahap unta untuk tengok cerita nih
rupa-rupanya ada translate bahasa cina je
dah macam mana aku nak paham kalau tak ada malay?

so inilah CD pertama yg wat aku rasa nak mencarut dgn perkataan2 kuno kurun ke 14
Sekian.

p/s:terbang pitih aku rm18 =.="