Selamat Datang!!

Followers

Whoever you are, please pray for GAZA

Whoever you are, please pray for GAZA
Let's pray for our Palestinian brothers and sisters. Donations can be made to Aman Palestine Malaysia via sms PALESTIN (10/5/3/1) to 39111

About Me

My photo

Nuraqilah Syuhaida | 24 years old | Terengganurian | UiTM ex-student | Novelist since 17 years old (2010) | Writing is the painting of the voice | Look in your heart & write 

Official FB Group

Official Page

Engagement

Solemnization

Reception

Bertandang

Kutemui Cinta (2010)

Kutemui Cinta (2010)
klik gambar untuk beli on9

Abang Khai Tomboi (2011)

Abang Khai Tomboi (2011)
PM FP untuk pembelian

Amar Farish (2012)

Amar Farish (2012)
klik gambar untuk beli on9

Zikir Cinta (2014)

Zikir Cinta (2014)
klik gambar untuk beli on9

Melodi Cinta (2015)

Melodi Cinta (2015)
Himpunan cerpen & mini novel

KhaiRizal : A Love Story

KhaiRizal : A Love Story
klik gambar untuk beli on9

Kau Bidadariku...

Kau Bidadariku...
manuskrip yang akan diperam. takkan diterbitkan dalam masa terdekat

No Highlight. Left click + ctrl to open new tab

Monday, June 16, 2014

movie pertama yg aku beli yg buat aku rasa nak +%&^#@


aku suka cerita Korea
disebabkan cerita ni Jaejoong berlakon
so aku teringin nak tengok

aku beli CD ni kat Mydin Mall Ganu
bila balik aku sangat excited tahap unta untuk tengok cerita nih
rupa-rupanya ada translate bahasa cina je
dah macam mana aku nak paham kalau tak ada malay?

so inilah CD pertama yg wat aku rasa nak mencarut dgn perkataan2 kuno kurun ke 14
Sekian.

p/s:terbang pitih aku rm18 =.="